marți, 16 februarie 2010

hello!

:) hey! am revenit in lumea blogging-ului (cu un nou blog...dupa cum se vede :)) ) si din nou incep sa ma tin de blogger-eala maxima :> . pe acest blog il voi folosi ca...nici nu stiu cum sa-l numesc...whatever, v-a fi un loc in care voi scrie tot ce ma duce capul, sigur...nu multi vor si intelege despre/pentru/de ce scriu dar asta este. aa...sa nu uit, daca nu va convine ceva nu va stresati sa lasati si comentarii, e destul sa faceci click pe x-uletul acela din partea dreapta sus sau pe bulinuta rosie din stanga sus (daca sistemul vostru de oprare este Mac). buuuun...pentru inceput nu am sa ma prezint frumos pentru ca nu e nimic interesant (sau da? :-? ) si nu vreau sa ocup spatiu pentru o descriere a mea, daca vreti sa ma intrebati ceva trimiteti-mi un mail ;) (click aici pentru adresa mea de mail), voi posta cate ceva si de pe blog-urile mai vechi dar nu azi si fotografii si multe alte cacaturi dar toate la timpul lor. acum ma voi ocupa putin de infatisarea blog-ului si poate ca voi mai posta ceva, daca nu, ne citim :-h

Niciun comentariu: