vineri, 19 februarie 2010

welcome!

:D hey! de azi am fost "amenintat" ca doi colegi isi vor face blog-uri :) primul coleg...vrea domeniu si gazduire si incepe sa blogger-easca si el printre noi ;) si o colega care tot citindu-mi blog-ul i s-a facut "pofta" si vrea si ea, trebuie sa-i dam, nu? :)) acuma...problema cu domeniul, undeva, cineva pe net, candva oferea domenii .info gratuite...acum nu cred ca mai ofera si e mult mai bine ca tu sa fi propriul tau "patron" al domeniului, gazduirii si al blog-ului. problema este ca domeniile si gazduirile nu se ofera gratuit decat la platformele de blogging precum WordPress, Blogger, HaiPa etc, care iti ofera subdomenii de fapt si nu ai toata flexibilitatea si tot accesul dorit. eu vreau de ceva timp sa imi cumpar un domeniu dar la ce preturi se ofera nu ma mir cum de nu am :| in plus...exista un program de creare skin-uri WordPress foarte bun, numele era ceva artisteer sau nu mai stiu sigur insa versiunea demo nu salveaza skin-urile iar cea full costa ceva bani...deci nici aici nu avem noroc. daca stiti voi ceva preturi bune pentru pachete de domenii + gazduire si un cd key sau daca faceti chiar voi skin-uri gratuite va rog sa imi lasati un comentariu. multumesc :)

5 comentarii:

Filip spunea...

erau parca domainscan.ro alfahost.ro ...skin`uri gratuite nu stiu daca o sa gasesti pe cineva sa iti faca...persoanele care fac design costa sa stii...

NeverLove spunea...

Domeniu poti lua de la Myx Vodafone,si iti administrezi singur cum doresti.Sau daca doresti un server pentru domeniu,ma cauti si te pun in legatura cu o persoana.Succes oricum!

RiviOnze spunea...

am trecut pe domeniu propriu de o saptamana si e super, nu se compara, inainte avand tot pe blogspot. sunt blogger de nici 2 luni si merge bine. incearca oferta celor de la http://hostinro.com

DodoEK spunea...

va multumesc mult :)

DodoEK spunea...

@RiviOne deci nu pot sa cred :O cel mai bun! merci foarte mult >:D<