miercuri, 17 februarie 2010

o alta seara...

hey! iar e seara :| m-am saturat sa dorm :)) , stiu ca pare ciudat dar nu imi place, serios...acum imi pica ochii in gura de somn dar am zis sa trag cateva randuri inainte de a ma balega pune in pat...in patul moale si cald, pernele mele (:| ee gata, acum nu mai pot, merg sa dorm iar de maine ma voi ocupa de blog mai bine ;) am sa il public (ceva reclama) si am sa astept sa primesc vizitatori :D dupa care voi mai posta cine stie ce cacaturi ;)) , apropo, am gasit niste chestii foarte interesante pe net :) bine...sunt interesante pentru mine, poate ca pentru voi nu dar dupa cum stiti deja de pe ex-blog-urile mele (pe care nu le mai folosesc, deci acesta e "oficial" :> ) scriu pentru mine, ma exprim mult mai bine in scris decat verbal, pentru prietenii mei si cativa cititori "in fuga" adica intra, citesc, se plictisesc si pleaca :)) . pfoai :| am ceva de lucru cu blog-ul, trebuie sa scotocesc "fostele" blog-uri prin blogroll pentru a mi-l reface aici, trebuie sa ii anunt ca mi-am schimbat blog-ul again si sa vad ce mai pot face nou pe aici, dar nu acum...e prea tarziu (pentru ca maine am scoala X( nu de alta)

Niciun comentariu: